مرکز رشد خوشه فناوری های گز و شیرینی آغاز به کار کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 442
نویسنده : حامد عابدی
خبرگزاری ایمنا: مرکز رشد خوشه فناوری های گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته مرکز آموزش علمی کاربردی عتیق اصفهان آغاز به کار کرد.

 به گزارش ایمنا، مرکز رشد خوشه فناوری های گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته مرکز آموزش علمی کاربردی عتیق اصفهان، عصر امروز (شنبه) در محل شرکت دانش بنیان صبا سکه، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز به کار کرد.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد اصفهان در آیین گشایش این مرکز با بیان اینکه متاسفانه به دلیل اینکه آموزش ما وابسته بوده، صنایع ما نیز وابسته شده است، اظهار کرد: باید در صدد رفع وابستگی از راه آموزش نیروهای فعال در صنایع گام برداشته شود.
منصور شریعتی با اشاره به اینکه باید سطح آگاهی و علمی صنایع افزایش یابد، افزود: این افزایش سطح آگاهی می تواند در روند افزایش موفقیت این صنایع تاثیر مثبت داشته باشد.
وی به وجود طرح و ایده های نو در ذهن بیشتر جوانان مستعد کشور تاکید کرده و یادآور شد: باید این ایده ها به مرحله تجاری سازی برسند تا کشور بتواند از این ظرفیت ها استفاده کند که ایجاد مرکز رشد از مهمترین فعالیت ها برای رسیدن به این هدف است. 




:: برچسب‌ها: خوشه فناوری , علمی کاربردی , فناوری , جامع ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: